باسمه تعالی

با سلام و عرض تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی دانشگاهیان عزیز مجتمع آموزش عالی لارستان، بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر بازگشت دانشگاه ها به وضعیت عادی و از سرگیری آموزش حضوری، تصمیمات این مجتمع در خصوص حضوری شدن دانشگاه به شرح ذیل اعلام می­شود:

1- کلیه دانشجویان عزیز می­توانند از تاریخ 1401/01/14 از کتابخانه و سالن‌های مطالعه مجتمع استفاده نمایند؛ همچنین سایت­های کامپیوتر، آزمایشگاه‌ها و فضاهای ورزشی مجتمع نیز با هماهنگی مسئولین مربوطه برای دانشجویان قابل استفاده خواهد بود. کارکنان دانشگاه نیز به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به صورت حضوری به دانشگاهیان عزیز هستند.

2- تمامی کلاس­های آموزشی دانشجویان ورودی 1400 رشته­ های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع و مهندسی شهرسازی از  ابتدای اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. بدیهی است کلاس­های این دانشجویان تا قبل از این تاریخ طبق روال قبل به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

3- تمامی کلاس­های آموزشی دانشجویان ورودی 1400 رشته­ های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و مهندسی شیمی از تاریخ 1401/02/17 به صورت حضوری برگزار خواهد شد. بدیهی است کلاس­های این دانشجویان تا قبل از این تاریخ طبق روال قبل به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

4- در خصوص دانشجویان ورودی­ 99 و ماقبل آن با توجه به شرایط و امکانات دانشگاه، کلاس­های آموزشی تا اطلاع ثانوی طبق روال قبل به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در صورت هرگونه تغییر در برنامه، حداقل 10 روز قبل از حضوری شدن کلاس­های آموزشی این دانشجویان، اطلاع رسانی مناسب انجام خواهد شد.

5- به منظور حفظ کیفیت آموزش، امتحانات پایان ترم کلیه دانشجویان مجتمع به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ لذا ممکن است تغییراتی در زمان­بندی امتحانات پایان­ترم ایجاد شود که کیفیت و زمان­بندی جدید امتحانات پایان­ ترم متعاقبا اعلام می­ شود.

6- دانشجویان غیر بومی ورودی 1400 در صورت نیاز به اسکان می­توانند در خوابگاه­ های استیجاری مجتمع ساکن شوند و بدین منظور لازم است درخواست خوابگاه­ خود را در بازه 1401/01/14 تا 1401/01/17 ثبت نمایند. بدیهی است استفاده از خوابگاه منوط به ثبت درخواست در بازه زمانی اعلام شده است. لینک ثبت درخواست خوابگاه، شرایط و جزئیات استفاده از خوابگاه­ های دانشجویی مجتمع در اطلاعیه­­ های بعدی اعلام خواهد شد.

5- شرط حضور در دانشگاه و استفاده از خدمات رفاهی مجتمع، انجام واکسیناسیون کامل است. لذا ضرورت دارد دانشجویان عزیز برای حضور در دانشگاه و عدم ایجاد مشکل در فرایند آموزشی خود در نیمسال جاری، اهتمام لازم را در زمینه کامل کردن تزریق واکسن داشته باشند.

6- بدیهی است اگر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تغییراتی در برنامه آموزش حضوری ایجاد شود، تصمیمات جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

با آرزوی موفقیت و تندرستی برای دانشجویان عزیز

مجتمع آموزش عالی لارستان