اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی

سال تحصیلی  1401-1400  مجتمع آموزش عالی لارستان

ضمن عرض تبریك و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال تحصیلی 1401-1400  مجتمع آموزش عالی لارستان توجه پذیرفته شدگان محترم را به نكات زیر جلب می نماید.

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در مجتمع آموزش عالی لارستان شامل دو قسمت ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک از طریق پست توسط دانشجو  است که به صورت کاملاً غیر حضوری و اینترنتی به انجام خواهد رسید و نیازی به حضور دانشجو نمی باشد. تکمیل هر دو قسمت ثبت نام الزامی است.

  1. ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1400/07/07 لغایت 1400/07/09 از طریق سایت مجتمع آموزش عالی لارستان انجام خواهد شد. برای ثبت نام اینترنتی، لازم است اسكن مدارک مورد نیاز از قبل توسط دانشجو تهیه شود.

برای مشاهده مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمایید.

برای ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمایید.

 

  1. ارسال اصل مدارک از طریق پست پیشتاز:

کلیه دانشجویان می‏بایست مدارک زیر را نهایتاً تا تاریخ 1400/09/30 از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال نموده و رسید پستی آن را جهت پیگیری‌های بعدی نزد خود نگه دارید.

– کپی تمام صفحات شناسنامه

– کپی کارت ملی در صورت داشتن ( اگر تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اید رسید آن را ارسال نمائید )

– اصل مدارک تحصیلی بارگذاری شده در ثبت نام اینترنتی

– 6 قطعه عكس 4*3 جدید.

– کپی مدرکی که تعیین‌کننده وضعیت نظام وظیفه باشد.

–  مقررات و دستورالعمل پوشش دانشجویان ( از اینجا دریافت و پس از مطالعه، اثر انگشت و امضا نموده و ارسال نمایید)

*توجه* دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت، کارت معافیت پزشكی، کارت معافیت دائم و … هستند می‏بایست کپی این مدارک را ارسال نمایند. سایر دانشجویان بایستی نامه معافیت تحصیلی نظام وظیفه خود را از دفاتر پلیس+10 شهرستان محل سکونت خود دریافت نمایند.

برای مشاهده دستورالعمل نحوه دریافت نامه معافیت تحصیلی نظام وظیفه اینجا کلیک نمایید.

 – فرم تکمیل شده سلامت جسم

*توجه*  کلیه دانشجویان لازم است پس از مراجعه به آدرس   https://portal.saorg.ir/physicalhealth کلیه صفحات کارنامه سلامت جسم را تكمیل نموده و ارسال نمایند. فایل ارسالی حتماً بایستی دارای کد پیگیری ثبت نام باشد.

 – فرم تکمیل شده سلامت روان

*توجه*  کلیه دانشجویان لازم است پس از مراجعه به آدرس  https://portal.saorg.ir/mentalhealth کلیه صفحات کارنامه سلامت روان را تكمیل نموده و ارسال نمایند. فایل ارسالی حتماً بایستی دارای کد پیگیری ثبت نام باشد.

 

آدرس دانشگاه: فارس،  لارستان، شهر جدید، بلوار دکتر دادمان، روبروی جهاد کشاورزی، بلوار شهدای رمضان، جنب سرای سالمندان، مجتمع آموزش عالی لارستان – کدپستی: 7431813115

توجه:

کلیه مدارک می‏بایست بصورت کامل ارسال گردد. توجه داشته باشید در صورت عدم تطابق مدارک ارسالی از طریق پست و مدارک بارگذاری شده در فرآیند ثبت‌نام اینترنی ثبت‌نام دانشجو کن لم یكن تلقی خواهد شد و تمامی عواقب این مسئله بر عهده دانشجو است. بنابراین، در ارسال مدارک و انجام مراحل فرایند ثبت نام دقت کامل به عمل آورید.

 

شروع کلاس‏ها:

زمان شروع کلاس‌ها 1400/07/10 می باشد.

لازم به ذکر است تمامی کلاس‌ها با استفاده از سامانه آموزش الكترونیكی و به صورت مجازی خواهد بود.کلیه دانشجویان می‏بایست راهنمای استفاده از سامانه آموزش الكترونیكی که در سایت مجتمع آموزش عالی لارستان درج شده است را به دقت مطالعه نمایند .

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند در نیمسال جاری هر گونه درخواست مبنی بر مهمانی و انتقالی به سایر دانشگاه ها در کمیسیون نقل و انتقالات مجتمع بررسی نخواهد شد .

 

شماره تماس دانشگاه جهت پاسخگویی:       6-07152253104     

 مدیریت امور آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان