محمدرضا قنبرنژاد

رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی

مدیر امور اداری و پشتیبانی

 

 

=====================================================

مسئولیت ها و فعالیت ها:

  • اجرای سیاست ها و خط مشی های مرکز در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستور العمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی ربط بر اساس ضوابط و مصوبات مرکز و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل مرکز و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی ربط با همکاری گروه طرح و برنامه مرکز.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل مرکز.
  • همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز با واحدهای ذی ربط.
  • انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی.
  • پیش بینی ترفیع پایه و ارتقای رتبه سالانه کارکنان با کمک واحد های مربوط.
  • همکاری با اداره حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تاسیسات.
  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف مرکز و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط.
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
  • نظارت در انجام کلیه امور خدماتی مرکز و ارائه آن به واحدهای مختلف.
  • تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور.
  • برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی مرکز.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم.
  • همکاری در امر تهیه وتنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی مرکز با گروه طرح و برنامه مرکز.
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی) و همکاری با گروه طرح و برنامه در امر طبقه بندی مشاغل.
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
  • نظارت بر امر ارزشیابی واحد های تابعه.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.