ضمن عرض تبریک و خیر مقدم برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403 ،  مجتمع آموزش عالی لارستان توجه پذیرفته شدکان محترم را به نکات زیر جلب می نماید.

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دو مرحله (ثبت نام اینترنتی و حضوری) به انجام خواهد رسید که انجام هر مرحله، الزامی است.

جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه ها در کانال ایتا تحصیلات تکمیلی عضو شوید. (برای عضویت اینجا کلیک کنید)

1- ثبت نام اینترنتی:

ثبت نام  اینترنتی از روز یک شنبه  مورخه  1403/06/18 لغایت شنبه  مورخه 1403/06/24 از طریق سامانه آموزشی به آدرس edu.lar.ac.ir شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه و بارگذاری گردد. لازم به توضیح است که مرحله ثبت نام اینترنتی به صورت غیرحضوری صورت می پذیرد و در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته شدگان نمی باشد.

(عکس ۴×۳  با رزولوشن dpi ۳۰۰ و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن dpi ۱۵۰ و فرمت jpg).

توجه : حجم هریک از فایلهای بالا از KB۳۰۰  نباید بیشتر باشد.

لازم به ذکر است برای ثبت نام اینترنتی اسکن مدارک زیر را آماده داشته باشید.

 

تذکرات:

شاغلین آموزش و پرورش دقت کنند در صور عدم امکان ارائه مدرک کارشناسی حتما فرم  فرم شماره 2 را با امضای دانشگاه محل تحصیل کارشناسی  را آپلود نمایند در غیر این صورت نمی توانند ثبت نام کنند.

عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی ومشکلات آتی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

دانشجویانی که دارای معافیت تحصیلی مقطع قبلی میباشند و یا مشغول انجام خدمت سربازی هستند باید وضعیت نظام وظیفه را در ثبت نام اینترنتی مشمول انتخاب کرده و در پایان ثبت نام اینترنتی برگه درخواست معافیت تحصیلی را پرینت گرفته و پس از مراجعه به سامانه سخا (کلیک کنید)  نسبت ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

افرادی که مشغول به خدمت سربازی هستند نهایتاً تا 31 شهریور ماه 1403 میتوانند کارت پایان خدمت را ارائه دهند در غیر اینصورت باید درخواست ایست خدمت را در سامانه سخا ارائه دهند

تحصیل همزمان باخدمت سربازی ممنوع است

برای ثبت نام اینترنتی  اینجا کلیک نمایید.

 

2. ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده

کلیه پذیرفته شدگان می بایست در تاریخ 1403/06/28به واحد آموزش جهت نهایی کردن ثبت نام و تشکیل پرونده مراجعه کنند.

 * مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری ( تشکیل پرونده ) :

1) اصل مدرک کاردانی مختص دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته می باشند مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کاردانی (فوق دیپلم) قید شده باشد.

2) اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی(حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 که در آن معدل دوره کارشناسی ( لیسانس) قید شده باشد.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ( لیسانس)  نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی  (لیسانس) با محتوای (جهت دانلود کلیک کنید) موجود در پیوست ارائه نمایند. و اصل گواهی موقت خود را تا تاریخ 1403/08/15 ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان لغو می شود و دانشجو حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

3) کلیه پذیرفته شدگان که مقطع قبلی خود را در دانشگاه های دولتی و پیام نور و غیرانتفاعی و علمی کاربردی بوده اند و مدرکشان دارای QR کد است می بایست با مراجعه به پورتال سازمان امور دانشجویان (سجاد) نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی اقدام نمایند. جهت دسترسی به سامانه مذکور اینجا را کلیک کنید.در صورت عدم وجود QR در مدراک تحصیلی قبلی در سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir ثبت نام و نسبت به اخذ QR کد با هماهنگی دانشگاه قبلی اقدام نمایید. پذیرفته شدگانی که مقاطع قبلی آنها در دانشگاه آزاد بوده است جهت دریافت تائیدیه تحصیلی به آدرس https://estelam.iau.ir مراجعه و تائیدیه تحصیلی را دریافت و ارائه نمایند.

6قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

ارائه مدرک وضعیت نظام وظیفه

کپی برابر اصل کارت پایان خدمت هوشمند (برای دانشجویان غیر مشمول که دارای کارت معافیت یا پایان خدمت دارند)

پرینت معافیت تحصیلی کارشناسی ارشد از سایت سخا یا پلیس 10+ (مختص دانشجویان مشمول و یا سرباز)

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط بالاترین مقام سازمان متبوع برای کارمندان دولت و کارمندان نیروهای مسلح

فرم اعلام معدل و تعداد واحد (مختص افرادی  که تا 31 شهریور ماه 1403 فارغ التحصیل میشوند) جهت دریافت اینجا را کلیک کنید 

فرم شماره 3 (افرادی که تا 31 شهریور ماه 1403 فارغ التحصیل میشوند) جهت دریافت اینجا را کلیک کنید  (کلیه پذیرفته شدگان)

فرم شماره 4( تعهد آموزش رایگان) مختص پذیرفته شدگان دوره روزانه جهت دریافت اینجا را کلیک کنید.

ریز نمرات کارشناسی و کاردانی (بدون مهر و امضا هم قبول است)

افرادی که دارای مغایرت معدل مقطع کارشناسی و کاردانی هستند ثبت نامشان تا اعلام نتیجه نهایی در اواخر مهر ماه از سوی سازمان سنجش به صورت موقت می باشد و در صورت لغو قبولی هیچ گونه ادعایی از ایشان مورد پذیرش نمی باشد.