فراخوان تجدید مناقصه عمومی واگذاری انجام امور مشاغل غیر حاکمیتی
مجتمع آموزش عالی لارستان در نظر دارد انجام امور مشاغل غيرحاكميتي را به صورت حجمی و به میزان حدود 3300 نفرساعت در ماه به شرکتی واجد صلاحیت واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه انجام دهند.
• تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه روز دوشنبه مورخ 1402/01/21 می باشد.
• آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه: تا ساعت 11:00 روز شنبه مورخ 1402/01/26
• آخرین مهلت ارائه پیشنهاد: ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 1402/02/09
• تاریخ بازگشایی پاکت ها: روز شنبه مورخ 1402/02/09 ساعت 13:00 بعدازظهر دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت ها:
فارس، لار، شهرجدید، بلوار دکتر دادمان، بلوار شهدای رمضان، مجتمع آموزش عالی لارستان، کدپستی 7431813115 و شماره تماس : 6-52265601(071) و همراه : 09171831729 جناب آقای شکورزاد
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: 41934-021
دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
• شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود می تواند هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد کند.
• سایر شرایط در اسناد مناقصه قید شده است.
معاونت اداری و مالی مجتمع آموزش عالی لارستان