دکتر افروزه عضو هیات علمی دانشگاه از تایید داوران فناوری از اختراع دانشجویان دانشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار تهران خبر داد و گفت: اختراع کفش ضد سرقت وِیژه کارکنان بانکها و طلا فروشی ها توسط مهدی احمد زاده دانشجوی رشته مهندسی برق مجتمع آموزش عالی لارستان و با مشاوره اینجانب و همکاری دانشجویان” حافظ آریایی رشته مهندسی مکانیک و علیرضا رحیمی رتکی رشته مهندسی برق” در سال 97 به شماره ۹۶۷۷۴ در سازمان مالکیت معنوی به ثبت رسید که پس از شرکت در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار که در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران در آذرماه امسال برگزار شد توانست در سطح دو(نقره ای) مورد تایید داوران فناوری قرار گیرد. از ویژگی های این کفش میتوان به ارسال پیامک به پلیس و فعال نمودن آژیر دزد گیر در هنگام خطر، جهت امنیت بانکها و مغازه های طلا فروشی اشاره کرد.

 

ساختمان مدیریت مجتمع آموزش عالی لارستان به شهرجدید – بلوار دکتر دادمان – روبروی مدیریت جهاد کشاورزی – بلوار شهدای رمضان انتقال یافت.

 

همزمان با مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز پنجشنبه و روز جمعه همزمان با نماز جمعه در محل مسجد جامع،  امور فرهنگی مجتمع آموزش عالی لارستان با راه اندازی موکب پذیرایی و پخش پوستر از شرکت کنندگان در مراسم و نمازگزاران استقبال کرد.

از جمله دیگر برنامه های این موکب ختم قرآن و صلوات و برگزاری مسابقه دل نوشته برای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود که با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد.

علاقمندان جهت اطلاع و ثبت نام در دوره های مذکور اینجا را کلیک کنید