ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان محترم آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 1403، بدینوسیله زمان ثبت نام و مدارک مورد نیاز متعاقباً اعلام می گردد.

دکتر عبداکریم افروزه رییس مجتمع آموزش عالی لارستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان مجتمع تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفتـه دولـت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و تجدید عهد با ‌آرمان‌های شهیـدان والامقـام «رجایـی، باهنـر و رییسی» است؛ الگوهایی از ساده‌زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگی‌ها و از خودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که جز خدا هیچ نمی‌دیدند و هدفشان خدمت به خلق و اعتتلای انقـلاب اسلامـی بود.

چهـارم شهریـورماه، روز کارمنـد، فرصتی ارزشمند است تا از زحمات و تلاش‌های یاوران ارجمند علمی در راه خدمت به جامعه علمی و اعتلای نظام اسلامی تقدیر کنیم. کارمندان گرامی، با تلاش و پشتکار خود، نه تنها در پیشبرد اهداف سازمانی و دانشگاهی نقش بسزایی دارند، بلکه با انتقال دانش و تجربیات خود، نسل‌های آینده را نیز به سوی روشنایی و پیشـرفت هدایت می‌کنند. هر روزی که در محل کار خود حضور می‌یابند، با انگیزه و تعهد، گامی بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت جامعه برمی‌دارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهـدای والامقـام دولت، روز کارمنـد را به کارمنـدان خـدوم و متعهـد کشـور به ویژه همـکارانم در مجتمع آموزش عالی لارستان تبریک و تهنیت عـرض نموده و از بـارگاه حضـرت احدیـت آرزوی سلامتـی و تندرستـی برای آنان را مـی‌نمایـم.

صبح جمعه ۲ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آزمون کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش عالی و آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی به میزبانی ساختمان مدیریت مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

دکتر علی طالع زاده نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با بیان این خبر گفت: این آزمون ها با شرکت مجموعا 308 شرکت کننده برگزار گردید که از این تعداد 189 مرد و 119 زن شرکت داشتند.‌

دکتر طالع زاده ادامه داد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۵ کد رشته امتحانی شامل: کامپیوتر، حسابداری، تربیت بدنی، الکتروتکنیک و مکانیک خودرو و آزمون کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش عالی با ۵ کد رشته شامل: اتاق عمل، فوریتهای پزشکی، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی و مامایی برگزار شد.

ایشان در پایان از عوامل اجرایی برگزاری این آزمون تقدیر و تشکر نمود.

 

 

اولین دوره رویداد ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ویژه دانشحویان دختر در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد. در این برنامه که با هدف مهارت یابی دانشجویان شاهد و ایثارگر و پرورش استعدادهای آنان صورت پذیرفت خانم زهرا احمدی اکرادی دانشجوی رشته مهندسی شیمی به همت واحد امور شاهد و ایثارگر مجتمع در دانشگاه هنر اسلامی تبریز حضور یافت.

گفتنی است در این دوره ضمن برگزاری کلاس های هنری و آموزشی، آثار هنرجویان طی یک نمایشگاه به نمایش گذاشته و نفرات برتر معرفی شدند که خانم احمدی اکرادی دانشجوی مجتمع در بخش تراش شیشه و حکاکی حائز رتبه برتر شد.
در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا گردید.

 

 مجتمع آموزش عالی لارستان در نظر دارد از طریق فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از متقاضیان واجد شرایط که فارغ التحصیل در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد هستند یک نفر را به عنوان کارشناس فناوری اطلاعات جذب نماید.

متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۵ الی ۱۹ مردادماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه جذب امریه دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم تحقیقات و فناوری به آدرس زیر اقدام نمایند.
https://industry.msrt.ir/fa

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۸۳۹۶۹۲۹ خانم دهقان خلیلی تماس حاصل فرمایید.

 در پی ترور ناجوانمردانه و بزدلانه اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، دکتر عبدالکریم افروزه ریاست مجتمع آموزش عالی لارستان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. در متن پیام ایشان آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود. یاد و خاطره‌ او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.
ایمان دارم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت.

اینجانب از طرف اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان مجتمع شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یک نفر از محافظان ایشان، را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران،  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال پیروزی ملت شجاع و مقاوم فلسطین را خواستاریم.