به همت واحد پژوهش و فناوری مجتمع کارگاه آشنایی با آئین نامه های استخدامی و پژوهشی ویژه اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام مجتمع در محل دفتر ریاست برگزار شد.

در این کارگاه طی دو جلسه دکتر علی طاهری مدیر امور پژوهش و فناوری در خصوص فرایند های تبدیل وضع و ارتقا، پایه استحقاقی و تشویقی و همچنین کارایی و گرنت اعضا توضیحاتی ارایه کردند و فرایند های مربوطه در سامانه آموزشی پژوهشی توسط خانم مهندس آریان شرح داده شد.

گفتنی است طی سال های 1402 و 1403، 9 عضو جدید هیات علمی به مجتمع اضافه شده اند.

 

 

باهدف ایجاد فرصت مناسب برای تقویت و تحکیم تعامل موثر والدین با دانشگاه نشست صمیمانه مسئولین با والدین دانشجویان نو ورود در حاشیه مراسم استقبال و در دو نوبت برگزار شد. آشناسازی والدین با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه، آگاهی از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه ویژه والدین و ارتباط با مرکز مشاوره، معرفی تهدیدها و فرصت های پیش روی دانشجویان، راهکارهای مناسب در برخورد با مشکلات احتمالی، نکات مهم آموزشی در طول تحصیل، آشنایی با نکات هشدار دهنده زندگی خوابگاهی، مخاطرات دوستان جدید و برخی قوانین مهم اخلاقی و رفتاری در زندگی دانشجویی از اهم موارد مطرح شده در این دیدار بود. گفتنی است در پایان این جلسات به سوالات و دغدغه والدین پیرامون مسائل آموزشی و رفاهی پاسخ داده شد.

 

با حضور دکتر افروزه رئیس، مسئولین و کارکنان مجتمع آموزش عالی لارستان آئین ثبت نام از نو دانشجویان ورودی سال 1403 برگزار شد. آئین استقبال با اهدا شاخه گل در ورودی دانشگاه، بسته فرهنگی، نقشه گردشگری لارستان و …. صورت پذیرفت.

گفتنی است در محل ثبت نام دانشجویان جدید الورود به همت واحد فرهنگی و دانشجویی برنامه های جانبی از جمله بر پایی غرفه معرفی افتخارات و دستاوردهای انجمن های علمی و کانون های فرهنگی در جشنواره ها، غرفه معرفی فعالیت های بسیج دانشجویی شهید طلائی و هیئت محبان امام حسین(ع)، غرفه معرفی حلوا مسقطی لاری و عکس یادگاری دانشجویان و خانواده هایشان در قاب اینستاگرام مجتمع نیز برگزار شد.

 

 

 

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم ورودی ۱۴۰۳ می‌رساند ، که قابلیت رزرو غذا از طریق سامانه مدیریت امور دانشجویی تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ ساعت۱۸ فعال می باشد و امکان رزرو غذا برای روزهای شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ تا ۱۴۰۳/۰۸/۰۹فراهم شده است.

همچنین دانشجویان متقاضی خوابگاه روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ با مراجعه به اتاق امور دانشجویی ، گرفتن برگ معرفی نامه اسکان و تحویل به سرپرست خوابگاه اقدام نمایند.

تذکر ۱: دانشجویانی که محل اسکان آن‌ها در خوابگاه‌ خودگردان پسران غدیر می‌باشند در اولین فرصت بعد از اسکان و بعد از ثبت در سامانه دانشگاه نسبت به پرداخت هزینه اقامت اقدام نمایند.

تذکر ۲: دانشجویانی که محل اسکان آن‌ها در خوابگاه‌ دولتی فدک (دختران) می‌باشد ضمن تحویل برگ اسکان در زمان مراجعه حضوری به خوابگاه، ضروری است تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ نسبت به ثبت‌نام، تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست اقامت (برای نیم‌سال‌ اول و دوم تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳) در سامانه صندوق رفاه دانشجویان (refah.swf.ir) اقدام نمایند.

تذکر ۳: دانشجویان نو ورود در اولین ورود خود به سامانه اتوماسیون تغذیه بایستی طبق دستورالعمل موجود در فایل آموزشی مربوطه اقدام نموده و پس از آن می‌توانند اقدام به افزایش اعتبار و رزرو غذا نمایند.

در صورت عدم اقدام به‌موقع (وقت مقرر قانونی) عواقب آن (عدم تخصیص خوابگاه و تغذیه) بر عهده خود دانشجو خواهد بود.

 

مسابقه حکاکی بر روی صابون با محوریت به تصویر کشیدن بناهای شاخصمعماری ایرانی اسلامی با همکاری انجمن علمی مهندسی شهرسازی و بسیج دانشجویی شهید طلائی برگزار شد.

در این برنامه دکتر حسینی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مجتمع که با جمعی از اساتید حضور یافتند پویایی بیشتر دانشجویان در قالب فعالیت های انجمن ها و تشکل ها در سال تحصیلی جدید را خواستار شد.

گفتنی است در این مسابقه هنری دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه به رقابت پرداخته و در پایان با داوری مهندس قائدی استاد مشاور انجمن مهندسی شهرسازی سه طرح‌ برتر انتخاب شده و به آنها جوایزی اهدا گردید.

مقام های برتر مسابقه حکاکی بر روی صابون :
۱_آقای ایلیا اندرز (مهندسی صنایع) با اثر کاخ عالی قاپو اصفهان
۲_آقای علی خاکزاد( مهندسی شهرسازی) با اثر دروازه قرآن شیراز
۳_ آقای محمد صالحی(مهندسی شهرسازی) با اثر ارگ کریم خان شیراز

 

با توجه به بخشنامه جدید سازمان سنجش، پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 1403/06/31 موفق به اخذ دیپلم نشده اند (یک یا چند درس افتاده دارند) تا 1403/11/30 فرصت اخذ دیپلم را داشته و تا زمان اخذ دیپلم نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. قبولی آنها محفوط بوده و بعد از اخذ دیپلم می توانند جهت ثبت نام در نیمسال دوم (بهمن ماه) مراجعه نمایند.

 

 

 

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام با توجه به آیین نامه و پوستر مربوطه به لینک های زیر مراجعه نمایند.

 

 

دانلود آیین نامه کانون های دانشگاه


 

 

 

 

 

آیین نامه تشکیل انجمن های علمی


لینک جهت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی :

ثبت نام در انجمن های علمی دانشجویان

ثبت نام در کانون های فرهنگی دانشجویان

طی حکمی از سمت دکتر افروزه رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان، سرکار خانم دکتر لادن صادقی خرمی به سِمَت رئیس گروه مرکز آموزش های آزاد و مجازی مجتمع منصوب گردید. در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر لادن صادقی خرمی
نظر به مراتب تعهد و تجربه سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان ” رئیس گروه مرکز آموزش های آزاد و مجازی مجتمع” منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف مربوط را به نیکی به انجام رسانده و گام های موثری در جهت اهداف مجتمع بردارید.

گفتنی است خانم دکتر صادقی خرمی عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق مجتمع می باشند.

 

ضمن آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403 مرکز آموزش عالی لار، توجه پذیرفته شدگان محترم را به نكات زیر جلب می نماید.
دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در مرکز آموزش عالی لار به دو صورت ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری توسط دانشجو به انجام خواهد رسید. انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.

ثبت نام اینترنتی: روز یکشنبه مورخ 1403/07/22 لغایت پنجشنبه 1403/07/26
ثبت نام حضوری : روز شنبه 1403/07/28

می توانید برای آگاهی از اطلاعیه ثبت نام از گزینه های زیر استفاده نمایید:

 

 

 

ضمن عرض تبریک مجدد خدمت شما به اطلاع می رساند که ضروری است که در اولین اقدام جهت شروع فرآیند ثبت نام به لینک زیر مراجعه و دو فرم سلامت جسم و سلامت روان را تکمیل نموده و رسید فرآیند را در ثبت نام حضوری به واحد ثبت نام ارایه نمایید.

لازم به ذکر است که برای تکمیل فرم سلامت جسم نیاز به مراجعه به یک مرکز درمانی یا درمانگاه محل سکونت و انجام آزمایشات می باشد. لذا در صورت عدم تکمیل فرم ها، ثبت نام حضوری دچار مشکل خواهد شد و تبعات آن بر عهده شخص پذیرفته شده می باشد.

ثبت نام حضوری روز شنبه 28 مهرماه خواهد بود
لینک تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان:
https://health.saorg.ir
فرم سلامت جسم که بایستی توسط پزشک تایید شود:
دانلود فرم
در صورت بروز مشکل و یا هرگونه سوال می توانید به آیدی زیر در پیام رسان ایتا پیام ارسال نمایید.
Lar_counseling@

مرکز آموزش عالی لار