اطلاعیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد آزمون سراسري سال تحصیلی 1403-1402
مجتمع آموزش عالی لارستان
ضمن عرض تبریك و خیر مقدم و آرزوي موفقیت براي پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 مجتمع آموزش عالی لارستان، توجه پذیرفته شدگان محترم را به نكات زیر جلب می نماید.
دانشجوي گرامی، فرآیند ثبت نام شما در مجتمع آموزش عالی لارستان به دو صورت ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوري توسط دانشجو به انجام خواهد رسید. انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.
- ثبت نام اینترنتی:
این نوع ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 28 / 06 / 1402 لغایت پنجشنبه 30 / 06 / 1402 ازطریق سایت مجتمع آموزش عالی لارستان به آدرس www.lar.ac.ir اعلام و به مدت 3 روز کاري شروع خواهد شد . لازم است براي ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسكن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است، تهیه شده باشد عكس 4 × 3 با رزولوشن 300 dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن 150 dpi و فرمت jpg .
توجه: حجم هریك از فایلهاي بالا از 300 KB نباید بیشتر باشد .
ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:
- ورود به سایت مجتمع آموزش عالی لارستان به آدرسlar.ac.ir
- مشاهده لینك ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت مجتمع آموزش عالی لارستان و کلیك بر روي لینك ثبت نام
- درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه وکد ملی و تایید آن
- دریافت شناسه کاربري و رمز عبور و مشاهده لینك ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن
- مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی مجتمع آموزش عالی لارستان و درج شماره کاربري و رمز عبور و تایید آن
- تكمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تكمیل تك تك فرم هاي ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تكمیل هریك از فرم ها اجباري بوده و در صورت عدم تكمیل آن امكان ورود به فرم هاي بعدي وجود ندارد.
تذکر مهم :
کلیه مكاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تكمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشكلات آت ی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.
- ثبت نام حضوري :
پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است طبق اعلام بعدی از سوی مجتمع آموزش عالی لارستان با دردست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و اصل کارت پایان خدمت به منظور ثبت نام حضوري و ارائه کلیه مدارک به واحد آموزش مراجعه نمایید. شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال دوم 1402 منوط به ثبت نام حضوري و تأیید نهایی و تكمیل پرونده می باشد.
تذکر مهم :
عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده براي ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده براي ثبت نام الزامی است.
مدارک لازم:
- اصل و یك برگ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ 31/06/1402 مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوري یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و یا شوراي عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.
- پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی(لیسانس) با محتواي فرم شماره 2 (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
- گواهی شرکت در طرح کشوري کارنامه سلامت روان
- دارندگان مدرک کاردانی، اصل یا گواهی موقت دوره کاردانی (فوق دیپلم) و ریزنمرات دوره کاردانی
مدارک سجلی
- اصل و تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن
- اصل و تصویر پشت و روي کارت ملی
- سه قطعه عكس تمام رخ ( 4 × 3 ) تهیه شده در سال جاري
- اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه
کارکنان دولت
- اصل حكم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع براي کارکنان دولت.
دانشجویان رتبه اول
- اصل فرم شماره 1 تكمیل شده جهت فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 (استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
رشته هاي دبیري
- اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید وشرط براي فارغ التحصیلان رشته هاي دبیري از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش
دانشجویان سال آخر
- اصل فرم شماره 2 تكمیل شده مخصوص میانگین واحدهاي گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره هاي کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودي تحصیلات تكمیلی (دوره هاي کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1402 (مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
هزینه امور ثبت نام
واریز مبلغ -/1۵00000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) بابت هزینه امور ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت هاي عابر بانك، بانك هاي عضو شتاب(درفرم پرداخت اینترنتی هزینه امور ثبت نام در فرایند ثبت نام) تأکید می شود وجه ثبت نام حتماً بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شود. ضمناً هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:
کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است در سایت نظام وظیفه به آدرس: sakha.epolice.ir ثبت نام نمایند.
استعلام مدرک تحصیلی
جهت استعلام گواهی تحصیلی مقطع قبلی لطفا به آدرس سایت https://estelam.msrt.ir وارد شده و درخواست استعلام مدرک را ثبت و کد رهگیري دریافتی را در قسمت اطلاعات پایه در فرآیند ثبت نام وارد نمایید. تذکر مهم: پیگیري وصول تاییدیه تحصیلی مدرک مقاطع قبلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 برعهده دانشجو می باشد.
شروع کلاس ها:
شروع کلاس ها متعاقباً اعلام می گردد. در صورت وجود هرگونه مشكل می توانید با کارشناس رشته در دانشكده و بخش که اطلاعات آنها در ذیل این اطلاعیه درج شده تماس حاصل نمایید و یا به شناسه کاربري ایشان در اتوماسیون آموزشی قسمت پیام ها مشكل خود را مطرح و پیام را ارسال نمایید. جهت اطلاع از برنامه درسی نیمسال اول 1402 بلافاصله پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت از سیستم اتوماسیون آموزشی در روزهاي اداري به بخش مربوطه مراجعه نموده و برنامه درسی هفتگی خود را دریافت نمائید.
پاسخ گویی به مشكلات ثبت نام اینترنتی:
- کارشناس رشته: سرکار خانم نامدار
- شماره تماس: 07152253105 داخلی 102 و شماره 07152251591
- نام کاربری در سامانه: namdar