تجدید فراخوان مناقصه عمومی خدمات تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویان
مجتمع آموزش عالی لارستان در نظر دارد مناقصه عمومی خدمات تهیه مواد اولیه و طبخ و توزیع غذای دانشجویان مجتمع در وعده های ناهار و شام را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
- تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه: ساعت 15 روز شنبه تاریخ 1403/03/05
- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ساعت 11:00 روز چهارشنبه تاریخ 1403/03/09
- مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت 11:00 روز شنبه تاریخ 1403/03/19
- تاریخ بازگشایی پاکت ها: روز شنبه مورخ 1403/03/19 ساعت 11:30 دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت ها : فارس، لار، شهرجدید، بلوار دکتر دادمان، بلوار شهدای رمضان، مجتمع آموزش عالی لارستان، کدپستی 7431813115 و شماره تماس : 6-52265601(071) و همراه : 09171831729 جناب آقای شکورزاد
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: 41934-021
دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود می تواند هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد کند.
- سایر شرایط در اسناد مناقصه قید شده است.
معاونت اداری و مالی مجتمع آموزش عالی لارستان