باسمه تعالی

 ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان عزیز در ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم جهت اسکان دانشجویان ورودی 1400 در خوابگاه ­های استیجاری مجتمع به شرح ذیل اعلام می­گردد:

  • دانشجویان غیربومی ورودی 1400 مجتمع که متقاضی سکونت در خوابگاه ­های استیجاری مجتمع می ­باشند باید در بازه زمانی 1401/01/14 تا 1401/01/17 درخواست خود را از طریق یکی از دو لینک زیر ثبت نماید. بدیهی است برنامه­ ریزی اسکان بر مبنای درخواست­ های ثبت شده در بازه زمانی مذکور انجام خواهد شد.

https://lar.ac.ir/reg2/?page_id=812

yun.ir/2kh5r1

  • شرط اسکان در خوابگاه انجام واکسیناسیون کامل (تزریق حداقل دو دوز) می­ باشد و دانشجویانی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند، به استناد شیوه­ نامه های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان ثبت­ نام در خوابگاه­ های مجتمع را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.
  • خوابگاه دانشجویان دختر (خوابگاه کوثر) در 100 متری ساختمان آموزشی مجتمع واقع است و خوابگاه دانشجویان پسر (خوابگاه فجر) در شهرقدیم قرار دارد که سرویس ایاب و ذهاب طبق زمانبندی مشخص، جهت استفاده دانشجویان پسر در نظر گرفته خواهد شد.
  • باتوجه به استیجاری بودن خوابگاه ­های مجتمع، شهریه خوابگاه توسط دانشگاه تعیین و در اطلاعیه ­های بعدی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
  • دانشجویان متقاضی خوابگاه ملزم به رعایت مقررات خوابگاهی می­ باشند و در زمان حضور در دانشگاه می­ بایست فرم تعهدنامه استفاده از خوابگاه را امضا نمایند.

 

با آرزوی موفقیت و تندرستی برای دانشجویان عزیز

مجتمع آموزش عالی لارستان