مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی با عنوان “در طریق حبیب” به همت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی شهید طلائی دانشگاه با حضور ریاست و جمعی از اساتید هیأت علمی و کارکنان برگزارشد.
گفتنی است در این محفل معنوی پس از قرائت زیارت اربعین و مداحی توسط ذاکر اهل بیت کربلائی غلام عسجدی ، حمید مقیمی رزمنده هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران حضور در جبهه و روایت عملیات شکسته شدن حصر آبادان پرداخت .
مقیمی در این برنامه عنوان نمود: در مقطعی از تاریخ کشور، حادثه ای رخ داد و عده ای به خوبی آن را درک کردند و وارد میدان شده و به تکلیف خود عمل کردند و آن دفاع مقدس بود.
ایشان سپس افزود : اکنون همچون شهیدان زین الدین ،همت و…در هر موقعیت و مکانی که هستیم تصمیم عاشورایی خود را مقتضی با نیاز کشوربگیریم وبا مطالعه سیره شهدا بعد معنوی دفاع مقدس را وارد زندگی،کار و دانشگاه نمائیم.
تدوین کلیپ دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی،برپایی میز خدمت، فضا سازی و نصب بنر،برگزاری برنامه کوهپیمایی نیز از دیگر برنامه های دانشگاه در این ایام بود.

اطلاعیه شماره 1  پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400

اطلاعیه شماره 2  پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400

اطلاعیه شماره 3  پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400

آموزش ورود به کلاس مجازی

 

مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار می کند

دوره تحول در زندگی و شخصیت

دوره تحول در زندگی و شخصیت با حضور حامد اسماعیلی مشاور و روان درمانگر بصورت مجازی به مدت ۱۰ جلسه برگزار می گردد.
گفتنی است در این دوره علاقه مندان با مباحث باز سازی زندگی،رشدفردی،ساخت شخصیت اثر گذار،از قربانی بودن تا مسئولیت پذیری، از افسردگی تا شادکامی، از احساس بدبختی تا احساس خوشبختی، از شخصیت وابسته تا شخصیت مستقل، از کم رویی تا اعتماد به نفس،از شکست تا موفقیت آشنا  می شوند .
همه افرادی که می خواهند یک زندگی رضایت بخش و همچنین یک شخصیت جذاب و اثرگذار را داشته باشند می توانند در این دوره شرکت نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به شماره ۰۹۳۳۸۰۴۴۴۶۶ در واتساپ پیام دهید.

 

ثبت نام دوره تحول در زندگی و شخصیت مجتمع آموزش عالی لارستان