با آغاز آموزش حضوری در دانشگاه‌ها،به همت معاونت فرهنگی، دانشجوئی، فناوری و پژوهشی مجتمع آموزش عالی لارستان ضیافت افطار با حضور دانشجویان و مسئولین در ساختمان شماره 2 مجتمع برگزار گردید. در این برنامه که دکتر طاهری ریاست مجتمع و دکتر نوروزی معاونت فرهنگی و دانشجوئی مجتمع نیز در آن حضور داشتند دانشجویان پس از اقامه نماز و صرف افطاری در محیطی شاد و مفرح به انجام ورزش هائی از قبیل پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت پرداختند. همچنین در مسابقات دارت که بین دانشجویان پسر برگزار شد آقای محمدعلی مرادی و محمد رزمجوئی از رشته مهندسی مکانیک به مقام اول و دوم دست پیدا کرده و هدایایی به آنها تقدیم شد. پایان بخش این ضیافت معنوی حضور دانشجویان در سالن فرهنگی و ورزشی مجتمع طوبی جهت دیدن مسابقات فوتبال جام رمضان شهرستان لارستان بود.

در تاریخ 4 اردیبهشت ماه 1401 با حضور دکتر طاهری ریاست و دکتر نوروزی معاونت آموزشی، دانشجوئی، فرهنگی و پژوهشی مجتمع آئین استقبال از دانشجویان ورودی 1400 برگزار گردید. این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی مجتمع صورت پذیرفت دانشجویان ورودی جدید پس از یک ترم تحصیل بصورت انلاین، بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا با حضور در دانشگاه در کلاس ها بصورت حضوری حاضر شدند.
اهدا بسته هدیه، مسابقه عکس یادگاری با قاب اینستاگرام مجتمع، پخش کلیپ و تور معرفی دوایر دانشگاه از برنامه های اجرائی آئین ورود نو دانشجویان به مجتمع بود.

طی جلسه‌ی هیأت ممیزه‌ی فروردین ماه 1401 دانشگاه شیراز، دکتر عبدالکریم افروزه عضو هیأت علمی گروه فیزیک و دکتر مجید آرزومند عضو هیئت علمی گروه ریاضی مجتمع آموزش عالی لارستان از مرتبه‌ی استادیاری به دانشیاری ارتقاء یافتند.
روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، ضمن عرض تبریک و تهنیت خدمت این عزیزان، از خداوند متعال آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون برای ایشان دارد. گفتنی است اعضای هیأت علمی از حیث مرتبه به ترتیب از مرحله پایین تر به مرحله بالاتر به «مربی (Instructor)»، «استادیار(Assistant Professor) »، دانشیار(Associate Professor)» و «استاد (Professor)» تقسیم می شوند.

فراخوان مناقصه عمومی واگذاري انجام امور مشاغل غیر حاکمیتی

دانلود

دکتر طاهری ریاست مجتمع، دکتر نوروزی معاونت فرهنگی، دانشجویی و آموزش مجتمع و تعدادی از کارکنان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان در محل دفتر امام جمعه با ایشان دیدار و گفت و گو نمودند.
در ابتدا دکتر علی طاهری ریاست مجتمع با اشاره به فعالیت های شاخص مجتمع از جمله برگزاری کنفرانس تحول دیجیتال در سطح ملی و راه اندازی آزمایشگاه های تحقیقاتی به روز در دانشگاه از حمایت های امام جمعه و مطالبه ایشان در خصوص توجه هرچه بیشتر به ارتقای مجتمع تشکر و قدردانی نمود.
ریاست مجتمع آموزش عالی لارستان با تاکید بر ضرورت کمک هر چه بیشتر به دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال از امام جمعه شهرستان تقاضای حمایت های بیشتر نمودند.
در ادامه دکتر سید مختار موسوی امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه مجتمع از مسئولین دانشگاه درخواست نمود با برگزاری جلسات در راستای تحقق بخشی به شعار سال اقدامات مناسب را صورت دهند.

 

اطلاعیه شماره 1 (برنامه حضور دانشجویان ورودی 1400)

اطلاعیه شماره 2 (واکسیناسیون)

اطلاعیه شماره 3 (لیست دروس حضوری)

اطلاعیه شماره 4 (شرایط استفاده از خوابگاه)

اطلاعیه شماره 5 (برنامه حضور دانشجویان روانشناسی کلیه ورودی ها)